About Me

My photo
...i just a simple guy...i believe in Jesus Christ...i appreciate this life just after i knowing Him...in Him i found my purpose of life...cause i believe He give me right direction and strengthen me when i fell so down...in Him my life different...that's what i notice...

Tuesday, February 23, 2010


"God is really good God"
everyday is a new blessing to me
setiap hari yang baru adalah pemberian Tuhan yang sangat indah
meskipun banyak sekali dugaan mahupun cabaran
persoalan dan kesedihan
namun
setiap perkara yang terjadi itu
ada sebab kenapa ianya terjadi
kadang-kadang sukar untuk kita fahami
wujud pertanyaan seperti
'mengapa'
'kenapa'
seringkali kita mempersoalkan situasi kita
tetapi jarang kita melihat kepada Dia
yang telah merencanakan kehidupan kita
saya bersyukur kerna pada saat dan waktu ini
kerna terpanggil kembali berada dalam jalan-Nya
dimana saya mula mengenali dunia ini
melalui kasih 'bapa'
yang tak pernah berubah setia
kerna kekuatan Nya
saya mengerti tentang setiap perkara yang berlaku
melalui Dia
terjawab banyak persoalan kehidupan yang saya gumulkan
dan saya mengerti
hanya didalam Dia
hidup ini bahagia


No comments:

Post a Comment